Utsikten från mitt köksfönster :)

image27

Denna syn möter mig ofta när jag tittar ut genom fönstret med utsikt över mina "ägor". Lite längre  bort vid skogsbrynet betar tre rådjur. Både älgar och rådjur är helt orädda för hundarna, som står i rastgården och skäller på dem.

Jag trivs förträffligt även om jag håller på att drunkna i flyttkartonger och silkepapper. Har hittat dammsugaren, så nu har jag inget att skylla på..;). Hade tänkt vänta med att städa tills allt var uppackat, men inser att dammråttorna kommer att bli alldeles för många och stora tills dess. Hundarna fäller :(.

Är fortfarande för tung för att rida, så det får bli tömkörning istället. Hon är en PÄRLA min älskade islänning Idunn. Stressar aldrig upp sig och gör det jag ber henne om - tränar mycket skänkelvikning och öppna för att få henne smidig. Trava får hon göra på en volt i ett vägkors en bit härifrån. LÄNGTAR efter att rida, men är ständigt vrålhungrig så det går trögt med viktminskningen.

Längtar tills jag får internet hemma, det kan väl inte dröja så länge till hoppas jag. Sitter nu hos J där jag har tillgång till trådlös uppkoppling. TV får jag på måndag då Canal DIgital installeras.



Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med en liten uppdatering. Va härligt med viltet inpå knuten.

2008-05-01 @ 13:09:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Annas
Postat av: Pia

Tack för senast Marianne.
Ditt hus är ju hyr mysigt som helst och jag måste erkänna att jag är grön av avund. Läget är ju kanon och så har du nära till goa J.
Hoppas vi ses snart igen.

2008-05-02 @ 21:38:06
URL: http://goto.glocalnet.net/colliesidan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0