Hemma igen

Nu är jag hemma i Västerås ett tag igen. Blev lite besviken när jag vägde mig i morse då jag inte gått ner ett dugg denna vecka trots att jag "hållit igen". Löste ut en stor sändning av på nätet beställda Modifastprodukter igår, och har nu börjat med det på allvar. Har ju senaste veckan levt mest på Naturdiet (ungefär samma som Nutrilett men billigare), ett pulver man blandar med vatten och dricker. Men jag har också ätit ganska många bananer och mycket ananas - det har nog inte varit helt lyckat :(. Dessutom blev det en smörgås och en varmkorv på hundutställningen i söndags.

Henna och Lennon var superglada på morgonpromenaden - de fick springa lösa och busa fritt i ca 1/2-timme. Det märks att de bott i husvagn ett tag och inte fått samma motion som de brukar. Hoppas, hoppas att jag verkligen kommer att flytta ut på landet (nära Idunn) så att hundarna kan vara mer ute än de kan här i trängseln av nyuppförda lyxvillor. 

Har "vibb-tränat" idag - kompisen och jag har köpt ett dubbelkort för 10 tillfällen (man delar maskin och vilar medan den andra tränar i 30-sekundersintervall. Det kändes bra och på torsdag är det dags igen.

Träffade också min underbare läkare, som stödde mig i mina tankar på att flytta. Dock blir det till grannlandstinget och det är inte säkert att jag kan få ha kvar honom, vilket vore mycket nära katastrof! Men han skulle göra vad han kunde för att jag skulle kunna få hjälp av honom i fortsättningen också. Vill ju inte byta psykiatriker efter dessa  7 år, vore jobbigt att gå igenom allt igen med en ny läkare. 



Kommentarer
Postat av: Anna; Fiasko & Pyton

Aha, du funderar starkt på att flytta.

Och du, du kan ju visst ha förlorat i hullvikt, men pga att du rört på dej fått upp muskelmassavikten samtidigt.

2008-01-30 @ 00:54:30
URL: http://www.freewebs.com/solhem
Postat av: Cissi & Trissan

Den där vibb-träningen låter verkligen spännande!
Hoppas att du får behålla din läkare även om det blir flytt "över gränsen" - en bra läkare är guld värd!

2008-01-30 @ 17:42:56
URL: http://www.tripora.se
Postat av: Annica

Kämpa på! Och lycka till på husvisningen!

2008-01-31 @ 21:07:47
Postat av: Balderum

Jag förstår det är svårt lämna ett hus som man bott i alla år. Saknar enormt sommarhuset som släkten sålde. Det andra huset är verkligen fint. Gör du ett försök! Är det meningen huset ska bli ditt så är det så. Går i samma tankar - flytten blir problem pga ny läkare, ny FK, blir det än mer besvär?? Men... ett nytt liv - det kan vara värt det. Önskar dej all lycka!

2008-02-01 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0