Sålt huset?!?

Budgivningen tog fart och är avslutad på en nivå jag är mycket nöjd med. Dock vill spekulanterna komma hit och titta igen idag innan de definitivt skriver på några papper. Jag är som vanligt mycket nervös att något skall gå snett i sista sekund!

Egentligen känns det här med flytt ganska jobbigt och oväsentligt just nu då min gamla mamma plötsligt blivit sämre i allmäntillståndet - skall åka med henne till Vårdcentralen i morgon. Det är jobbigt när ens gamla föräldrar blir dåliga, och i synnerhet nu med så mycket att stå i inför flytten. De har full hemtjänst, men det är bara en kort tidsfråga innan de behöver flytta till ett mer äldreanpassat boende...

Tiden går fort och det är snart fredag. Har fixat med sophämtning, försäkring och larm till nya huset. Det är mycket att tänka på... Hoppas bara att mammas tillstånd tillåter att jag åker till Kumla på fredag.

Usch vad allt känns jobbigt just nu :(!

Kommentarer
Postat av: pira

Det är jättejobbigt när föräldrar är sjuka.Skuggar över allt det roliga.Mina mår väl sådär men jag tycker att dom har haft ett bra liv och är gamla lättare att acceptera då.
Men va roligt med det nya huset och ridbana o hundarna.Unnar dig det av hela mitt hjärta.
Pira

2008-03-12 @ 09:26:24
Postat av: Cissi och Trissan

Skönt med budgivningen men trist med din mamma :-(
"tröst-kram"

2008-03-12 @ 21:38:33
URL: http://www.tripora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0