Datorhaveri

Min dator är inte frisk, och min snälle bror Svante har ägnat massor av tid åt att hemifrån sin dator "ta över min dator" och fixa med MASSOR av åtgärder för att rädda de som räddas kan. Har i alla fall kommit så långt att jag kan använda datorn, men en hel del material har inte gått att återskapa. Däribland min hemsida :(. Det syns fortfarande på nätet men jag kan inte uppdatera den, och försöker jag göra en ny försvinner den befintliga.... Mycket jobb går till spillo. Funderar på att göra en freewebs-sida som jag sen länkar till min iWebs-sida. Får fundera lite.

De flesta av mina över 5 000 bilder gick att rädda, men ligger nu lite huller om buller och det blir en del jobb att sortera dem i mappar igen. Men huvudsaken är att de finns kvar :).

Tack snälla Svante för all hjälp, vi hörs i morgon när du skall fortsätta att försöka  rädda hårddiskens innehåll.

Kommentarer
Postat av: i-b

stackars dator,och stackars dig,det så irriterande när det inte funkar som det ska.

tur på fotona!

2008-11-02 @ 10:40:21
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna
Postat av: Annica

Hej tittade in pga dina kortisar. såg att du funderade på att göra en ny hemsida, kan rekomendera zoomin.se

2008-11-19 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0