SUCH OneWay's Johnny be Good "Lennon"

Yippie,  jag har fått min första champion någosin! Lennon var ju fullcertad och det som fattades för championatet var godkänd mentaltest, Förra helgen stod han som andra reserv utan förhoppning om att komma med, MEN vi var där på plats och det blev två återbud, så han fick chansen :)! Jeanette gick med honom - jag fick inte vara med i publiken, och han lyckadet skrapa ihop 322p och skottfast :)! Tack snälla Jeanette att du gick med honom.

I och med godänd MT (endast drygt två år gammal) blev han alltså utställningschampion, sådana är reglerna för bl a collie. Det som saknas nu för att han skall kunna titulera sig Korad är en exteriörbeskrivning, mer en formsak i hans fall. Det svåra är att hitta ett tillfälle till beskrivning så här års. 40 mil till närmaste tillfälle, kanske Jeanette åker dit med bl a Lennon.

Har anmält Lennon i championklass på Stroa Stockholm - hoppas bara att någon hinner/kan/vill visa honom, då jag själv har svårt att göra det med mina onda knän. Vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: i-b

jätte grattis,vad kul!

2008-11-02 @ 10:36:48
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0