Tillbaka - igen!

Hej hej!
Här har det hänt massor sen sist! För att göra en mycket lång historia kort så har jag tillbringat försommaren på Universitetssjukhuset Örebros psykavdelning. Där blev jag bl a avgiftad från mitt långvariga brukande av beroendeframkallande mediciner, fick en kompletterande diagnos och helt nya mediciner. Detta har givit mig livet tillbaka, eller snarare givit mig ett nytt liv som jag kanske aldrig någonsin haft. Jag ser saker och ting med helt andra ögon, både bildligt och bokstavligen. Jag stormtrivs här med mitt nya boende, både med gården, omgiviningen och samhällsservicen i Kumla och Örebro. Bättre kan det inte vara!
Kommer att berätta lite med konkret om vad som nu berikar, och kommer att berika mitt liv under separata rubriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0